Werkwijze
Wat kunt u van ons verwachten:
- Online samenwerken
- Eigen klantportal
- Financieel dashboard
- Onbeperkt administratieve vragen stellen
- Vaste prijs per maand
Wat verwachten we van u:
- Zakelijke rekening (ING/Rabo/ABN)
- Machtiging bankkoppeling/bankbestanden MT940
- Automatische incasso
- (Digitale) aanlevering administratie
Administratiesoftware
Huispakketten
Wij werken met de volgende boekhoudkundige
software:
- Afas (www.afas.nl)
- Snelstart (www.snelstart.nl)
Dit betekent dat u bij ons terecht kunt voor inhoudelijke vragen over deze pakketten. Ook kunnen wij u ondersteunen bij het inrichten en optimaliseren van de werking van deze pakketten.
Andere administratiepakketten
Daarnaast kunnen wij ook met andere pakketten uit de voeten. Belangrijk daarbij is dat wij een auditfile uit uw administratiepakket kunnen halen. Op die wijze kunnen we efficiënt samenwerken en uw accountantskosten laag houden.
We hebben voor u goede alternatieven om excel in te ruilen voor een gedegen administratiepakket tegen een schappelijke prijs.
Wat past het beste bij u?
Alles uitbesteden, beperkt uitbesteden of zo veel mogelijk zelf doen met Afas of Snelstart.
Met u bespreken en inventariseren we de mogelijkheden om de dienstverlening zo in te richten dat dit het beste bij u past. Dit betekent dat u (deels) zaken zelf doet en wij die zaken doen die u liever uitbesteedt. De keuze voor Afas of Snelstart of een ander pakket hangt hiermee samen.
De kosten van deze boekhoudsoftware beginnen vanaf € 9,50 per maand.
Met deze pakketten is het mogelijk handmatig facturen in te boeken. U kunt er ook voor kiezen om bijvoorbeeld inkoopfacturen automatische te laten boeken.
Vraag ons naar de mogelijkheden!